piątek, 26 czerwca 2015

nareszcie jest ta swoboda !


Dzisiaj nareszcie zaczęły się moje upragnione wakacje !  Na które już długo czekałam , ale myślę, że w tym roku na nie zasłużyłam. Ogólnie mam je całe zaplanowane już jutro  lecę do Turcji więc vlogi na pewno będą i myślę, że zdjęcia też. W tym poście chciałam napisać o czymś takim jak szpan. Nienawidze jak ktoś myśli że to że pali np. to od razu musi być lubiany to jest kompletna głupota. Ok. Ktoś pali dobra ale niech nie namawia drugiego ( w moim przypadku nikt by mi nie dał bo się o mnie boi wiec spokojnie) albo chodzi po mieście i się tym chwali według mnie powinien się tego mocno wstydzić  i taka jest prawda a szczególnie jeśli mówimy o gimnazjum póżniej to już myślimy teraz to jeszcze działamy pochopnie.A jeśli chodzi o tak zwane chwalenie się (ciuchy,buty) to w szkole zawsze obracamy to w żart no chyba że ktoś na prawde się chwali wtedy wstawia zdjęcia  na fb snapa itp. I wtedy ta osoba jest okropna bo jeśli sama się chwali tzn że gdy ktoś wyjdzie w butach innych  niż ma ona to go shejtuje….
Za to w internecie blogerki i vlogerki chca nam pokazać w swoich haulach rzeczy  by przekazać nam swoją opinie na ich temat żebyście np. wiedzieli że ta koszulka  jest ze śliskiego materiału a nie z bawełny  przed zamówienie żeby nie być zawiedzonym póżniej i nie marnować pieniędzy na to co potem nie będziemy używać. A tak już wiemy, o wszystkich dobrych i złych stronach danej rzeczy i wtedy gdy pełni świadomości ją zamawiamy to przyjdzie dobra. Według mnie vlogerki i blogerki są jak sprzedawczyni i ekspedientka w sklepie internetowym !
Tu zawarte są tylko moje przemyślenia !
Dziekuje ,że to przeczytałaś/łeś!
Dzisiejsza stylówka
-t-shirt – sheinside
-spódniczka- h&m
-espadryle- h&m
                                                                                                                                             Bella (Iza)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz