niedziela, 17 maja 2015

Sport vs Lazy Day






Hej Wszystkim !
Witam w kolejnym poście !
Te zdjęcia  były robione w tą sobotę i powiem wam, że myślałam że sobotę przesiedzę  w domu, ponieważ wstałam dopiero o 11, bo byłam kompletnie nie wyspana po tygodniu chodzenia do Szkoły a chodziłam spać ok. 23 30 za to dziwnym trafem gdy zjadłam śniadanie stwierdziłam, że tak nie może być poszłam po Anie i sobie pospacerowałyśmy, ale się oczywiście rozgadałyśmy i przeszłyśmy ok 8 km byłyśmy po prostu wszędzie nad rzeką, w mieście, w parku, nawet biegałyśmy i stwierdziłyśmy, że ten dzień trzeba uwiecznić na blogu i Ania zaczęła sesje ok 150 zdjęć ja nie wiem jak wybrałam 5 ale się udało ! Nawet zmieniłyśmy sie rolami i Ania zmieniła profilowe...hahah
Potem znowu z inną  przyjaciółką poszłyśmy 
 na noc muzeów. Tego dnia mój snap  pękał...,ale myślę że zdjęcia są naprawdę niesamowite i gratulacje należą sie tak samo mi jak i Ani ale to jak zwykle!! Dobrze,  że ten dzień spędziłam na powietrzu niż siedzieć w domu, więc po tytule napewno wybieram sport day i polecam wszystkim!!
                                           Bell





Dzisiejszy outfit związany z dniem,
 czyli sportowy:
-czarna bluzka- big star
-spodenki (polecam!)- reserved
-skórzane trampki- converse
-bransoletka (zawsze ją nosze)- yes
-gumka do włosów(na sportowo czasem
                                                  potrzebny kucyk)-  invisibobble

6 komentarzy:

  1. Fajny post. Śliczne zdjęcia naprawdę mi sie podobają. Zapraszam do mniehttp://typowblondynka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D Też preferuję taki sportowy lazy day, no chyba, że nic mi się nie chcę, wtedy cały dzień spędzam nad książką :p Tak nagle przeszłyście sobie 8 km? No to fajnie :D :D
    http://lavenaornora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia! Można pogratulować fotografowi jak i modelce ;) Jakim sprzętem robisz?

    Zapraszam do nas ---> http://sasy-life-looks-beauty.blogspot.com/
    też dopiero zaczynamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak dzień spędzony aktywnie i na powietrzu jest o wiele lepszy! Super zdjęcia :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz zdjęcia są ekstra.

    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń