poniedziałek, 29 czerwca 2015

AirPort outfit

Dzisiaj zaczęłam wakacje takie prawdziwe dla mnie ! Teraz jestem juz w Turcji i relaksuje sie na plaży wsród palm 
Mega sie cieszę.Bardzo dobrze zniosłam lot chociaż ze jest to tylko 2,5h to od tamtejszych turbulencji w locie z Egiptu mam okropnego stracha latać ! Wtedy zniosłam to potwornie a turbulencje były duże !ale ten lot wspominam bardzo dobrze gdy wylecieliście delikatnie potem poszło juz bardzo dobrze(najbardziej nie lubię startować ).Pierwszy raz leciałam samolotem którym prowadziła kobieta.Dla mnie w samolocie kiedy lecisz do ciepłych krajów w wakacje napewno trzeba mieć spódniczkę lub krótkie spodenki.Ewentualnie alladynki.Za to na górze ma sie znajdować koszulka z krótkim rękawkiem oraz bluza (w samolotach często jest klimatyzacja i jest zimno albo samolot może byc tez w nocy,oraz wygodne buty i związane 
włosy.Tutaj macie przykład takiej stylówki w ktorej ja leciałam 💗
Stylówka:
-crop top- h&m
-bluza- reserved
-spódniczka-zara 
-butki-sinsay 
Dziękuje💓
Bell(Iza )
PS jesli masz ochotę zaobserwuj proszę bloga 
-vlogi z mojego wyjazdu sa na kanale yt- 3 8 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz