wtorek, 23 czerwca 2015

Dzielą mnie 2 dni do wolności !

 Kurczę wiem żeten post miał być wiek temu, ale nie mówmy nic i przemilczmy to teraz chociaż, że w wakacje będę w podróżach to posty będą pojawiać się częściej to pewne tak samo jak filmiki na youtube obiecuje!
://www.youtube.com/channel/UCrvQhBl_SI_Pbt9vF3JwhPQ)
Dzisiaj jest wtorek jutro ide odebrać nagrode za średnią a w piątek zakończenie roku ! Z jednj strony się strasznie cieszę, ale będzie mi brakowało tych naszych wygłupów na przerwach bo teraz tak naprawde nie bede miała kiedy zobaczyć się z nimi dobrze, że we wrześniu wracam do tej samej klasy. Wiadomo, że nie kocham całej klasy chociaż tak powinna mówić idealna przewodnicząca ja nie jestem nią. Ale duża częśc osób a przede wszystkim chłopaki sprawiają, że zawsze się przy nich śmieje chociaż nie wiem co i za to ich kocham !Może jakoś wytrzymam bez nich (zostaną mi tylko oni w komórce) smutno.Dzisiaj postawiłam na czarno białą sesje bo stylówka była czarno biała.Zapraszam na wszystkie moje stronki gdzie mnie znajdziesz i obserwuj prosze tego bloga ! Dziękuje, że przeczytałaś /łeś moje wypociny !
Moja stylówka:
-okulary są z mohito
-koszulka z reserved
                                                           -ogrodniczki z sheinside
                                                            -buty są firmy converse
Na kanale jest filmik ze stylówka pt Fashion day #1. Masz ochote ? oglądnij
.Jeszcze raz dziekuje.
wszędzie gdzie mowie nimi chodzi o klase i przyjaciółoki przyjaciól z innych klas
                                                           -






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz